2012. december 26., szerda

Kövezzetek meg:

Ha akartok, de én ha nem muszáj: nem ártok.
Ez pontosan azt jelenti, amit leírtam nem többet, nem kevesebbet.

Kifejtem részletesen.

Az állatok használata történelmi múltból eredő megszokásra vezethető vissza. A mai gazdasági helyzetben teljesen opcionális, hogy akarok-e ilyesmit fogyasztani, vagy sem. Hús nélkül nem halok éhen..bőr, toll, gyapjú nélkül nem fagyok meg.. Ez ennyire egyszerű.

Nem vagyok tökéletes..minden amiről itt írok az törekvés a részemről. Egy irány amit jónak tartok, nem egy állapot amit elértem. Egyszerűen húztam egy erkölcsi határt amit már nem lépek át..és felhívom mindenki figyelmét, aki erre téved.

Ez pedig az, hogy csekély személyes örömért nem veszem el mások életét.
A steak-ért nem ölök marhát
A sajtért nem ölök borjút
a tollért nem ölök ludat 
és a véleményemért nem veszekszem a barátaimmal, ezért kerülöm ezt a témát mindaddig, amíg ők nem kérdeznek.:)














2 megjegyzés:

  1. Dani, lehet privát üzenetet küldeni neked?

    VálaszTörlés
  2. Igen.
    Csináltam egy gmail fiókot erre a célra.
    gondolkodtalmamar@gmail.com
    üdv:
    Dani

    VálaszTörlés