2012. december 26., szerda

Miért írom ezt a Blogot?

Fél éve viszonylag normálisból (azért viszonylag, mert kb10 éve már nem ettem akkor sem húst) épeszű lettem. (VEGÁN= ÉPESZŰ) legalábbis ha engem kérdezel.

Miért?

Mert láttam egy előadást a Youtube-on aminek a pofátlan címe felkeltette az érdeklődésemet, majd a tartalma hiányzó ismereteket pótolt.. és a végkövetkeztetésem ugyanaz lett, mint amire Gary Yourofsky jutott. 

Link itt:  
http://www.youtube.com/watch?v=mLk0hYiX_Ak

Most fél év után pedig ezért kezdem el ezt a blogot, mert akkora körülöttem a sötétség és félreértés, mint az információhiány és az általánosítás.

Szóval a helyzet "áttentő redáz".:)

És úgy látom másoknak még nagyobb szükségük van a gondolataimra, mint nekem.

Szóval vázlatszerűen:
Azért írom ezt a Blogot, hogy 
-te is eljuthass a normakövetéstől a józan észig.
-legyen hol és kitől kérdezned..

Ennyi




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése